HTML

Dr. Fuxos: Pszichoanalízis kérdőjelekkel

Bonyolultnak tűnő problémák egyszeri megközelítése> Főtanácsadó: LIIDIIIA elvtársnő

Friss topikok

  • fuxosbömis (ex kacagányos): kisa 16:55:39 Nem homogén mindaddig amíg nem ikszel......és ilyenkor azt gondolják hogy egyet aka... (2008.03.17. 17:04) A hatalom bouqetja
  • fuxosbömis (ex kacagányos): Kedves Lapi: Nekem is bejött a rendszerváltás.....pedig a béka segge alul indultam. Mondják is rá... (2008.03.17. 09:45) Mit kíván a Magyar Nemzet?
  • rokica: Fontosnak gondolnám, ezért kérlek, az én fiókomra írj egy címet, amit olvasol és majd arra elküldö... (2008.03.12. 09:04) Önvizsgálat I.
  • ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: és a vízcsapból meg pálinka folyik mint hungaricum :)))) olvasva írásod, Orwell-től az Állatfarm u... (2008.03.11. 12:42) Vízió 2010

Linkblog

Archívum

A hatalom bouqetja

2008.03.13. 20:34 fuxosbömis (ex kacagányos)



Részlet egy bukott  népboldogitó  memoárjából.

...............
...............
Kóstoltad már? Ismered az ízét,.....a hatalomnak? Én belekóstoltam......édes és mámoritó, .........mint egy kábítószer. Először csak úgy meglegyint, aztán mind több és több kell belőle. Úgy érzed kiemelkedsz a tömegből és több vagy másoknál. Idővel elveszted a kapcsolatot a realitással, bármire feljogosítva érzed magad. Simán összekötöd a fikciót a valósággal és elhiszed saját hazugságaid. Ilyenkor már semmi nem számít. Csak el ne veszítsd. Tudod milyen az amikor úgy néznek rád mint egy Istenre? A rengeteg szem csillogása, a végtelen áhitat amivel néznek rád, az alázat amivel isszák szavaid. Ha te nem leszel, ők sem lesznek. Csodát várnak tőled, és te majd megadod nekik. Nevetni szoktam azon, amikor valaki  a pénzt kezdi emlegetni......hogy azért csináltam, hogy meggazdagodjak. Nincs magánéletem, bárhova fordulok kamerák kísérnek. Mit ér ilyenkor a pénz? Édes barátom......nem, nem, nem.
Te vagy az aki az igazságot meg a cuccokat osztja. Minden hozzád fut be, és minden tőled indul. Nyalogatják a kezed, megcsókolják a helyet ahová léptél. Megalázkodnak előtted..........és elkezdenek félni Tőled. Uralkodsz fellettük..........most már érted?
Pedig nem így indult. Nemes céljaim voltak, meg akartam váltani a világot. Aztán megérztem az ízt, és már semmi sem számított...............csak minnél több legyen belőle.


 

51 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuxos.blog.hu/api/trackback/id/tr1379847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scarface88 2008.03.13. 23:00:47

Szerintem ez Gyurcsányra és Orbánra is igaz, legalábbis egyes részek.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.13. 23:03:14

Scareface88:

Igen, nem céloztam egyikre sem.

Gecc 2008.03.13. 23:12:25

Asszem ez elmenne akar meg egy halivudi forgatokonyvnek is. :-]

Scarface88 2008.03.13. 23:12:46

Viszont arra kíváncsi lennék, hogy melyik politikus lenne az (Fidesz-MSZP tökmindegy) aki nem ezt csinálná ha ő lenne a miniszterelnök?

Gecc 2008.03.13. 23:16:57

OV, mert o sosem hazudik.

Scarface88 2008.03.13. 23:17:54

Gecc 2008.03.13. 23:16:57
Ajjaj tényleg, hogy ez nekem nem jutott eszembe. Most meg leszek kövezve?

Gecc 2008.03.13. 23:21:59

Majd csak 2010-ben. :-]

Scarface88 2008.03.13. 23:27:41

Hát nemtom, lesz még itt egy márc. 15 is és lehet elkergetik a kormányt. Ugyebár Akisosehazudott megígérte, hogyha győznek akkor a kormánynak mennie kell.

Gecc 2008.03.13. 23:30:53

Igen, de aztan azt nemhazudta, hogy O sosem beszelt ilyenrol a szavazas elott. Akkor most mi igaz? Bizonyara mindketto, mert soha nem hazudik. Az elso csak negativ pszichologia volt.

Scarface88 2008.03.13. 23:32:03

Egy a jó benne, hogy bármint mond az igaz. :D

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.13. 23:34:08

Scarface88:

"Viszont arra kíváncsi lennék, hogy melyik politikus lenne az (Fidesz-MSZP tökmindegy) aki nem ezt csinálná ha ő lenne a miniszterelnök?"

Ez a dolog teljesen független attól hogy kormányon vagy ellenzékben vagy. Szerintem most Orbánnak sokkal nagyobb hatalma van az emberek fellett. Tőle remélik a megváltást, meg a cuccokat. Gyurcsány már megmutatta a középső ujját.

Gecc 2008.03.13. 23:36:13

Fuxos

Emlekezzunk csak, amikor OV is megmutatta a kozepso ujjat. Pont a nyuggereknek, amikor kormanyon volt.

Scarface88 2008.03.13. 23:37:17

Hát igen és Orbán szájából úgy hangzana Öszöd II., hogy "Gyurcsán elk*rta!" és ezért kell neki is ugyan úgy megszorításokat csinálni.
De ne szaladjunk előre, még van két év, bármi lehet addig.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.13. 23:37:51

Gecc 23:30:53:

Orbán most van olyan állapotban eufórikus állapotban, hogy a dolgok összefolynak ellőtte. A nép őt választotta, legyőzte az ősgonoszt.

Téged már bedobozolt a malacka?

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.13. 23:41:15

Gecc:

"Emlekezzunk csak, amikor OV is megmutatta a kozepso ujjat. Pont a nyuggereknek, amikor kormanyon volt."

Nem csak a nyuggereknek. Mindenkinek akiről úgy érezte, hogy nem rá szavaztak. Szabályosan bosszút állt.

Gecc 2008.03.13. 23:47:03

Fuxos

Pont ezt irtam Arpi blogjan, hogy nem hiszem. Velem egeszen ki van bekulve.
Bar Malacnal nem tudom melyik dobozolasrol beszelunk. Hogy beskatujazott mint liberalbolsevik, vagy abban a dobozban vagyok, ahova az Ot sertegeto emberek kerulnek.
Ha az elso, akkor "dobozolva" vagyok, ha a masodik, akkor biztos nem. :-]

Gecc 2008.03.13. 23:48:37

Fuxos

A nep mindig azt valasztja, aki a legszimpatikusabb ajanlattal all elo. OV most elnyerte az emberek szeretetet avval, hogy utalja a hazug Gusanyit, es kiall a nemfizetunk strategia mellett. Ennyi pont eleg a legtobb embernek.

Gecc 2008.03.13. 23:53:12

"Szabályosan bosszút állt."

Hat... es meg is figyeltek, lehallgattak. :-]

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.14. 00:03:05

Gecc:

Én az őt sértegetők dobozára gondoltam. Egyébbként velem is megbékélt.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.14. 00:04:56

Jó éjt mindenkinek!

Azért még lefekvés előtt, megyoutubozom a Damned New Roseját. Azt nem elég hallani, látni is kell a pofákat.

Gecc 2008.03.14. 00:08:42

Fuxos

En nem szoktam senkit sertegetni. En sem szeretem, ha "ismeretlenek" teszik ezt velem. Nem szemelyeskedek, nem szolok be. Elmondom a velemenyem, oszt jonapot! Inkabb viccelodok masok komolysagan, ahogy elo tudjak adni azt, amire hatassal ugysem tudnak lenni.

Viszont... zene fuleimnek, fekudj Te is ezzel, en zarom a tegnapi napot, var az agy. Joccakat!
www.youtube.com/watch?v=wpKRd2xQeq8
:-]

hölgyválasz 2008.03.14. 07:39:56

Jó reggelt :)

Fuxoskám !
Akkó most kanyarós vagy ?:)))
*
Nodde.
A fenti szavaidat én már mintha hallottam volna is, majdhogynem szó szerint !
Honnan is, kitől is... ?

*
*Gecc 2008.03.13. 23:36:13
"Emlekezzunk csak, amikor OV is megmutatta a kozepso ujjat. Pont a nyuggereknek, amikor kormanyon volt"

Gecc Kedves !
Nanemááá !
Ez a szokásos csuszizós tekknika !
Párdon ! Azt az emelést a HORN ígérte a más pötshére!
Amit, ha nem bukik a választáson- megeengedem- talán be is tartott volna. De nem nyertek. Ne kérj számon OV-től semmi olyat, amit ő nem ígért!

Egyébként meg üdv és béke :)

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.14. 07:49:12

Hölgyválasz:

"A fenti szavaidat én már mintha hallottam volna is, majdhogynem szó szerint !
Honnan is, kitől is... ?"

Mire gondolsz?

"Ez a szokásos csuszizós tekknika !
Párdon ! Azt az emelést a HORN ígérte a más pötshére!"

Nem igért Horn semmit. 1998-ig a nyúgdíjak a nettó bérnövekedést kisérték, utánna lett Orbánék által bevezetve a svájci rendszer. Azzal nem is lett volna baj, hogy megváltoztatták. A nem korrekt dolog az volt, hogy talán a nyugdíjasok szívták meg a legjobban a Bokros csomagot (a rendszer miatt), és amikor először ez a rendszer egy kicsit korrigált volna a javukra, akkor megváltoztatták, egy számukra akkor nem előnyös szisztémára. Emlékekből dolgozom, lehet hogy nem teljesen tudományos a leírásom.:-))))))))

hölgyválasz 2008.03.14. 08:12:04

Kedves Gecc !

Látom, Neked nóvum a " malac féle dobozolósdi ", nyilván nem rég csatlakoztál twá-hoz.
Melletted Fuxoskámhoz is szólok :

Én követem a pasast hosszú hónapok óta, hozzászólásai néha vehemensek / lelkesek ?/, ez az, ami kibajszintja sokaknál a zideget. Ráadásul marhára vág az agya, és azonnal képes kontrázni, ami megint csak olaj a tűzre a másik oldal szemében. Gerjeszti a vitát néha újszerű gondolataival, senkit nem citálnak annyit, mint az Ő nevét, szóval akárhogyan is, de figyelnek Rá, ha utálják, ha nem. Szerintem van humora, és vágja másokét is.
DE.
Állíthatom !, mert figyelem, hogy soha nem kezdett senkit se lealázni, se leanyázni, ha nem szóltak be neki !
De volt bőven, aki ezt megtette, fent említett okokból. Sok volt nekik néha malacból, és nem voltak képesek elkerülni a személyeskedést !!!
Na ekkor... na ekkor aztán jött a megtorlás !
Aki elkezdi sérteni, bántani, személyeskedős, szándékos, megalázó szavakkal,/ Te Gecc, nem is sejted, miféle ordenáré módon olykor ! / nem teszi zsebre, az egyszer biztos! Én ilyenkor csak csitítanám kicsit, de azért nem fognám le újjait....
Tehát azért járjuk csak körbe azt a tyúk és ab ovo-zást, mert óvok, és figyeljünk arra, hogy ne huggyantsunk má rá a vizeslepedőre !

És Fuxoskám. Te vagy az élő példa arra, hogy ha valaki normálisan szól Hozzá, ha el képes távolodni személyétől, s csak írásaira figyelve reagálni, azt tudja tisztelni, tud korrekt módon vitába szállni, s képes elfelejteni régi sérelmeit is, ha tetszik, azokat egy " másik dobozba " zárni ! :)
Igaz Kisa ?
No, bocs, csak ennyit erről, mi vagyok én, egy Szókrakész ?!:)))
Üdv.

hölgyválasz 2008.03.14. 08:19:37

Fuxos !
Neizéjjmá !
Hát az öszödi egyik ominózus, és a Min.e. személyiségéről sokmindent eláruló részletét láttam fent !/ szinte szó szerint, nem olyan rossz a Te memóriád, csak ne szerénkeggy ! :))) /
*
Azt a nyögdíjemelést pedig Horn Gyula ígérte !
Függetlenül Bokros, vagy csipkebokros.

hölgyválasz 2008.03.14. 08:25:36

Na ennyit ma reggel, sajna a napközbeni vidám cseteléseteknek nem lehetek részese, hmm... azért jó kis mh.-ek vannak itt magyarlandban :)))

Úgyhogy kellemes napot Mindannyiótoknak !

Gecc 2008.03.14. 08:34:02

hölgyválasz 2008.03.14. 08:12:04

Hat ha jol emlekszem , akkor meg mult ev juniusban-juliusban kezdtem TWA blogjat latogatni, es hozzaszologatni. Bar az elejen nem nagy hevvel. Massal voltam lefoglalva (asszem leginkabb unalommal teltek napjaim :-] ). Csak bele-bele olvasgattam sokszor a hozzaszolasokba.
Ettol fuggetlenul Malactol eddig szinte csak dicseretet kaptam, koszonet ezert Istennek. :-]

Ezen felul vissza a politikahoz...
OV ugyanugy megigerte a nyuggereknek, hogy emelik a havi apanazsukat. Aztan lofaszt sem kaptak, sot, hogy odabasszanak nekik lelkileg is, igentisztelt Dajcs Fur (egyedul allamvizsgazom a bizottsag elott) Tamas meg meg is mondta nekik, hogy az elozo rendszer kiszolgaloi, ne szamitsanak semmire. Ami vicces ugyan, de ha oreg lennek, ami nem vagyok, bar fiatal sem mar :-], bizonyara nekem is igen rosszul esett volna. Amellett, hogy bolsevik vagyok. Szal visszatertunk az Csillagszemu Igazmondo Juhasz mesejere.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.14. 12:15:46

Kedves Hölgyválasz:

És Fuxoskám. Te vagy az élő példa arra, hogy ha valaki normálisan szól Hozzá, ha el képes távolodni személyétől, s csak írásaira figyelve reagálni, azt tudja tisztelni, tud korrekt módon vitába szállni, s képes elfelejteni régi sérelmeit is, ha tetszik, azokat egy " másik dobozba " zárni ! :)

Én szeretem a malackát. Néha nagyon nehéz, de mindig a jó szándéka jut az eszembe, és így megoldom a problémát.

"Hát az öszödi egyik ominózus, és a Min.e. személyiségéről sokmindent eláruló részletét láttam fent !/ szinte szó szerint, nem olyan rossz a Te memóriád, csak ne szerénkeggy ! :)))"

Isten lássa lelkem, nem olvastam az öszödi beszédet. A posztban leírtak, sokkal inkább a saját tapasztalataim a hatalommal, még ha sosem nem voltam politikus.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.14. 12:35:45

Gecc, hölgyválasz:

Az idő megszépíti vagy elcsunyitsa az emlékeket. Attól függ honnan nézitek.

hölgyválasz 2008.03.14. 17:05:47

Gecc
"OV ugyanugy megigerte a nyuggereknek, hogy emelik a havi apanazsukat. Aztan lofaszt sem kaptak, sot, hogy odabasszanak nekik lelkileg is, igentisztelt Dajcs Fur (egyedul allamvizsgazom a bizottsag elott) Tamas meg meg is mondta nekik, hogy az elozo rendszer kiszolgaloi, ne szamitsanak semmire."

Kedves Gecc !
Ha így volt - nem emlékszem rá, de hiszek Neked -elég szarháziak voltak. Miután engem is távolról érintett ez a kérdés, nyilván elkerülte figyelmem, s így fel se háborodhattam. / utóbb megteszem / De. Később legalább voltak olyan intézkedéseik, amik előbbrevitték a gazdaságot, még ha vitatjátok is, bár valószínűsítem, ez szegény nyugdíjasokat alígha vígasztalta....
*
Malaccal való vidám viszonyodnak örülök, maradjon is így, mindkettőtök javára :)))

hölgyválasz 2008.03.14. 17:26:44

Fuxos
"Én szeretem a malackát. Néha nagyon nehéz, de mindig a jó szándéka jut az eszembe, és így megoldom a problémát."

Helyes hozzáállás ! :)))
Nézd Fuxoskám !
Én épp arra törekszem, amire Te is utaltál : jól meglenni egymással, acsarkodások nélkül, ha másként is gondolkozunk bizonyos dolgokról.
Nem szeretem, ha sértenek, bántanak valakit, mert csak. Lapi - az én nézőpontomat tekintve - a
" másik oldalon " fújja, de én őt ugyanúgy védtem egy személyeskedős cikizéskor, amit viszont az egyik " én oldalim " indított ellene, nyílt színen kértem meg, hanyagolja az ilyesmit, mert ahogy malac, úgy lapi sem érdemelte.
Lojalitás tehát általában mindenki felé, akivel meg itt /twánál, vagy bármely blogon/ beszélgetünk pláne, nekem ez az elvem.
Üzenem tehát, mint Geccnek : örülök, hogy jól elvagytok, nota bene !" szereted malackát" !:))))))
*
"Isten lássa lelkem, nem olvastam az öszödi beszédet. A posztban leírtak, sokkal inkább a saját tapasztalataim a hatalommal, még ha sosem nem voltam politikus."

Hááát Fuxosom, akkor nagyon jó pszichoanalitikus lenne Belőled barátom !:))))))

*

"Az idő megszépíti vagy elcsunyitsa az emlékeket. Attól függ honnan nézitek."

Akárhonnan is nézem, az idő az emlékeimet megszépíti, engem viszont elcsúnyít !:)))))))
/jó,jó, csak lassanként,no de ölég az ! :))))/

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.14. 22:38:52

Hölgyválasz:

Azért még biztos hogy maradt belőle bőven.

Gecc 2008.03.17. 11:54:16

Fuxos

Mert mindig a munka, ugye? Mi meg le se vagyunk szarva! :-D

kisa 2008.03.17. 12:14:01

De vajon a hatalom mindig tényleges hatalmat jelent? Biztos, hogy minden hatalom _uralkodik_ a csillogó szemek felett, és nem _rabja_ nekik? És a kísérő kamerák? Nem zárnak jobban börtönbe, mint holmi rácsok?

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.17. 12:14:41

Gecc:

Dehogy vagytok le........:-)))))))))

Betonputtó:

Kösz hogy benéztél. Este nézem meg, mert a tűzfal itt nem enged.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.17. 12:36:38

Kisa:12:14:01:

Rátapintottál a lényegre. Ez egy önkéntes rabszolgaság mindkét oldalról. Szükségük van egymásra. Az egyik a szupermenség érzését a másik oldal pedig a csodavárási kényszerét éli ki.
A kijózanodás nagyon fog fájni......mert remélem, hogy be fog következni.

kisa 2008.03.17. 15:07:03

fuxos, ez esetben kár erőltetni az úgynevezett demokráciát. Kell egy jó kis cáratyuska, vagy egy felvilágosult abszolút uralkodó, törzsfőnök vagy akármi, és máris megoldódnak a dolgok.
Amúgy egyetértek, sajnos az emberiség, mint a legtöbb csoportban élő jószág, igényli a hierarchiát, hogy tudja, ki hol áll a rangsorban. Az alfa hím, mint olyan, csak hab a tortán. Úgy tűnik, ezen a korláton nem tudunk túllépni, sajnos. Csak régen a legerősebb, legfineszesebb lett az alfahím, most meg az, akit e marketingesek jobban meg tudnak csinálni!

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.17. 15:35:56

kisa:

Azért nem cáratyuskát szeretnének. Azt nem lehet leváltani. Inkább egy ügyeletes bűnösre és ügyeletes megmentőre van igény. Fontos az hogy tudjunk hinni abba, hogy mi jók vagyunk, rajtunk nem múlik semmi.

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.03.17. 15:46:11

Fodor Ákos: Politika
. hommage ŕ W. S.

Kesze-kusza adó-vevők
össze-vissza adnak-vesznek:
összeadnak, visszavesznek,
visszaadnak, összevesznek;
s kik úgy hiszik: „Ők nem! nem Ők!
nem részesei e heccnek!”
- így adván az Előkelőt -:
mind ők fizetik a cehhet.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.17. 16:09:38

Kisa:

Fontos hogy a cáratyuska cserélhető legyen. A diktatúrában, még ha felvilágosult is, nem lehet visszaugatni.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.17. 16:10:49

rokica:

Igen...olyan a gondolkodás, hogy ha nem látom, vagy félremagyarázom, akkor nincs is.:-))))))) Like gyerekek.

kisa 2008.03.17. 16:19:27

Fuxos, no ki dönti el, hogy milyen időközönként kellene cserélhetőnek lennie annak a cáratyuskának?

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.17. 16:23:32

Kisa 16:19:27

Az istenadta nép....:-))))))))))meg az alkotmány.....meg a reklámszakemberek.......:-))))

kisa 2008.03.17. 16:33:44

fuxos, da he egyszer az isten adta nép olyan, hogy mindig más cáratyuskát akar.
És ha már versek:
"Jönnek jobbról,jönnek balról,
Jönnek fentről,jönnek lentről,
De bárhová nézek senki sem jön
Szemből"

HBB

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.17. 16:51:27

Kisa:

"fuxos, da he egyszer az isten adta nép olyan, hogy mindig más cáratyuskát akar."

A népnek ehhez joga van.......viszont a politikusoknak nem kellene még erre rájátszani.

kisa 2008.03.17. 16:55:39

Háát, nem tudom, joga van-e. Sőt, azt se tudom, mihez van még joga, és mihez nincs, mert ez csak közmegegyezés dolga, hogy a nép akarhat-e és hány évente akarhat cáratyuskát. Mint az egyszer, aki nem ilyen lovat akart! Node ráadásul a nép, az nem egy homogén egységes massza, mindenki mást akar, ugye, és ami az egyiknek jó, az a másiknak nem jó, satöbbi. Úgyhogy szerintem marhára nem jó az a dolog. Én mésiscsak egy joviális, Mikulás-szerű cáratyuskára szavaznék!

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.17. 17:04:00

kisa 16:55:39

Nem homogén mindaddig amíg nem ikszel......és ilyenkor azt gondolják hogy egyet akarnak....mit gondolják...hisznek benne.....aztán egy részénél jön a kiábrándulás....és egy újabb félnótást keresnek......és találnak.
süti beállítások módosítása