HTML

Dr. Fuxos: Pszichoanalízis kérdőjelekkel

Bonyolultnak tűnő problémák egyszeri megközelítése> Főtanácsadó: LIIDIIIA elvtársnő

Friss topikok

  • fuxosbömis (ex kacagányos): kisa 16:55:39 Nem homogén mindaddig amíg nem ikszel......és ilyenkor azt gondolják hogy egyet aka... (2008.03.17. 17:04) A hatalom bouqetja
  • fuxosbömis (ex kacagányos): Kedves Lapi: Nekem is bejött a rendszerváltás.....pedig a béka segge alul indultam. Mondják is rá... (2008.03.17. 09:45) Mit kíván a Magyar Nemzet?
  • rokica: Fontosnak gondolnám, ezért kérlek, az én fiókomra írj egy címet, amit olvasol és majd arra elküldö... (2008.03.12. 09:04) Önvizsgálat I.
  • ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: és a vízcsapból meg pálinka folyik mint hungaricum :)))) olvasva írásod, Orwell-től az Állatfarm u... (2008.03.11. 12:42) Vízió 2010

Linkblog

Archívum

Önvizsgálat I.

2008.03.04. 22:55 fuxosbömis (ex kacagányos)

Sokat gondolkodtam azon, miért büntetett meg az Isten. Elküldött erre a világra egy érzékeny, költői lélekkel, viszont egy csöpp íráskészséget sem adott hozzá. Közölni szeretnél valamit a világgal, de nem tudott hogyan. Inkább mutatni tudnád, mint egy képet, de nem járhatsz örökké ecsetekkel meg vászonnal. Végül túltettem magam a dolgon. Senki és semmi sem tökéletes, miért lennék én az? Érdemes olyan miatt marcangolni önmagad, amit nem tudsz megváltoztatni?

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fuxos.blog.hu/api/trackback/id/tr45365934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simonmondja.... 2008.03.11. 10:04:00

Akinek blogja is van, az képekkel és videókkal is beszélhet, ha a szó fennakad, hang bennszakad.

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2008.03.11. 10:05:22

"Sokat gondolkodtam azon, miért büntetett meg az Isten."

Mert az ő útjai kifürkészhetetlenek - mondhatná népszerű egykönyvű emberünk, ha erre járna.
Azért is így lehet, mert amit Te büntetésnek élsz meg, az pl. nekem, kifejezetten ajándék. Mármint az, hogy itt vagy.
Másmeg az sem igaz, hogy nem kaptál íráskészséget. Rajzold le, zenéld el és máris többet, befogadhatóbbat tettél, mint arra sokan mások képesek lennének. Írni pedig írj, ahogy tudsz. Nekem eddig tetszik a lelked. Szerintem az írásaid is fognak. Tégy próbát rajtam.
De azt se hidd, hogy burkot építhetsz magad köré és beléd taposni nem fognak. Fognak. Ám erős is vagy, így majd megrázod magad és túllépsz a mocskon.
A nagyszakállú Bájt hozott a bloggerek világában. Érezd jól magad!

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.03.11. 10:07:04

Na, nézd meg, én még első sem tudok lenni. Lúzer róka...
:-)

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.11. 18:59:07

Kedves Rokica,

Dehogy vagy Te lúzer. Aki ilyen szépeket tud írni mint Te, annak gazdag az érzelmi világa....és annál nagyobb kincs nincs, legalább is számomra nem létezik.

Ami a büntetést illeti, sokat gondolkodtam rajta. Nem hiszek a reinkarnációban, de ha létezik akkor megvan a válasz. Előző életemben egy költö lehettem, aki elitta a tehetségét. A mai élet a "büntetésem", mert elfecséreltem valamit, amivel a sors vagy a Jóisten megajándékozott.:-))))))

hölgyválasz 2008.03.11. 22:33:31

Hmmmm.... Fuxoskám.... Egészen megleptél....

Óh bocsánat, hisz nem is köszöntem, ahogyan az illik, ha belépek bárhová, hol eddig nem jártam.

E késői órán már csak egy csendes
szavú Jó estét!-tel Kedves Fuxos !

Szóval gondoltam, benézek... Követtem hsz-eidet, segítségkérésedet odaát twánál, hogy
" láthatóvá " tehesd magad, ügyes voltál, és azt hiszem, megérte ! Számodra és leendő látogatóid számára is, minden bizonnyal.
Rókica kellőképpen bíztatott, dícsért, magam ezért inkább eltekintek további, a talán Téged zavarba is hozó jelzőktől, első benyomásaim alapján azonban annyit elárulhatok :
Azt hiszem, meg-megfordulok majd itt/is/...
Már ha nem bánod :)
Üdv és sok sikert a blogodhoz !:)

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.11. 22:59:14

Kedves Hölgyválasz:

Megtisztelnél vele.:-)))))))))))

Engem nehéz zavarba hozni (a munkám mellékhatása)....de nem lehetetlen.:-)))))))

rokica · http://rokica.blog.hu/ 2008.03.12. 05:55:06

Írtam Neked egy rövid mailt a nickedre kattintva. Megkaptad?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2008.03.12. 07:14:27

Kedves Fuxos!

Örülök, h van blogod, és bár szinte semmiben sem értünk egyet, de úgy látom abban igen, h az érzelmek nagyon fontosak!

Gratula! Hajrá Magyarország, hajrá Fuxos!:))

Üdv.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2008.03.12. 07:44:31

Kedves Malacka:

Köszi a jókívánságokat.

rokica · http://www.rokica.blog.hu 2008.03.12. 09:04:39

Fontosnak gondolnám, ezért kérlek, az én fiókomra írj egy címet, amit olvasol és majd arra elküldöm újra.
(Az enyémet látod, ha az admin-ban a kommentekre kattintasz, vagy megtalálod a blogomban a jobb oldalon).
süti beállítások módosítása